Charaktery platforma edukacyjna


Przypomnij hasło Zarejestruj się

Pakiet PEŁNIA ŻYCIA

Uzyskaj dostęp

Cena za dostęp:


67.00 zł

Opis szkolenia

Pakiet PEŁNIA ŻYCIA

 

Opis pakietu:

 

Odkryj trzy ścieżki, które pozwolą Ci cieszyć się pełnią życia. Z kursem EMOCJE rozwiniesz swoją inteligencję emocjonalną, tak aby dłużej cieszyć się pozytywnymi emocjami i lepiej radzić sobie z trudnymi. Kurs Dobre Zdrowie pokaże Ci, jak ogromny wpływ masz na zdrowie swoje  i bliskich oraz jak skutecznie o nie dbać. A dzięki kursowi OD-NOWA dowiesz się jak przebudzić się do dobrego, regenerującego snu, odzyskać równowagę i wzmacniać siebie.

 

Na pakiet PEŁNIA ŻYCIA składają się trzy kursy

1.  EMOCJE. Jak je dobrze nastroi

2.  DOBRE ZDROWIE. Jak zadbać o siebie i bliskich?

3.  OD-NOWA. Sposoby na stres i dobry sen

 

1. EMOCJE. Jak je dobrze nastroić

 

Opis szkolenia:

Jak sprawić, by pozytywne emocje towarzyszyły nam jak najdłużej? Co zrobić, gdy uczucia, takie jak smutek i złość, wywołują w nas niepokój? W kursie EMOCJE. Jak je dobrze nastroić? znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań, kluczowych dla Twojej emocjonalności. Dzięki radom ekspertów poznasz skuteczne sposoby wyrażania i kontroli emocji, które sprzyjają lepszemu samopoczuciu.  A interaktywne treningi pozwolą rozwinąć inteligencję  emocjonalną.

 

Zakres:

W kursie EMOCJE. Jak je dobrze nastroić? znajdziesz:

– test stylów, który pozwoli poznać Twój niepowtarzalny emocjonalny portret

– wskazówki, jak zauważyć to, co dobre w naszym życiu

– treningi inteligencji emocjonalnej

– kojące obrazy i sposoby na smutek i złość

– podpowiedzi, jak radzić sobie z kryzysami dzięki emocjonalnej sprężystości

– źródła radość: uważne przeżywanie dobrych chwil, poczucie humoru i optymizm

– porady, jak wzmacniać pozytywne emocje

 

Znakomici eksperci – wśród nich prof. Dariusz Doliński, prof. Ewa Trzebińska i prof. Richard Davidson – podpowiedzą jak odkryć, że wszystkie emocje są nam potrzebne, stanowią cenne źródła informacji i wsparcia w codziennym życiu. Na kurs EMOCJE. Jak je dobrze nastroić? składają się inspirujące treningi, refleksje i testy przygotowane przez doświadczonych terapeutów.

 

Cele: Rozwijanie kompetencji psychologicznych, które, pozwolą poznać swoją emocjonalność, lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami, a wzmacniać te pozytywne

 

Efekty: Jeśli zastosujesz porady i wskazówki zamieszczone w kursie EMOCJE,

będzie Ci łatwiej radzić sobie z emocjami, wyrażać je i kontrolować. Powodzenia!

 

Opracowanie kursu: Paulina Pająk

 

2. DOBRE ZDROWIE. Jak zadbać o siebie i bliskich?

 

Opis szkolenia:

Zdrowie. Czasem jest jak wiatr, jak jabłko albo jak niezawodny, szwajcarski zegarek. Podobno najlepiej traktować je jak młodą roślinę, którą trzeba chronić. Jak właściwie dbać o zdrowie własne i najbliższych?

Gdy dopada nas choroba, jesteśmy skłonni zrzucać ją na karb obciążeń genetycznych i złego stanu służby zdrowia – wszystkiego, co leży poza nami... A przecież możemy tak wiele zrobić dla naszego zdrowia!

Kurs „Dobre Zdrowie” pokaże Ci, jak ogromny wpływ masz na swoje zdrowie i jak skutecznie możesz o nie dbać. Nauczysz się właściwie traktować swoje ciało oraz wcześnie usłyszysz płynące z niego niepokojące sygnały, które mogą zwiastować chorobę wieńcową, miażdżycę lub otyłość. Kurs jest skierowany przede wszystkim do osób, znajdujących się w grupie ryzyka chorób przewlekłych – a więc kobiet i mężczyzn po 45. roku życia, palaczy tytoniu, osób prowadzących siedzący bądź mało aktywny tryb życia oraz do tych, którzy są rodzinnie obciążeni chorobami przewlekłymi. Kurs będzie pomocny wszystkim, którzy chcą uchronić siebie i bliskich przed chorobą wieńcową, miażdżycą, cukrzycą i otyłością. „Dobre Zdrowie” to szansa na zmianę stylu życia na zdrowszy!

 

Zakres:

Dzięki kursowi „Dobre Zdrowie” dowiesz się:

– Czym jest dobre zdrowie i jak do niego dążyć?

– Co ma największy wpływ na nasze zdrowie?

– W jaki sposób Twoje ciało daje znać, że dzieje się z nim coś niedobrego?

– Jak rozpoznać pierwsze oznaki takich chorób jak cukrzyca, miażdżyca czy choroba niedokrwienna serca?

– Jak skutecznie zapobiegać chorobom przewlekłym u siebie i bliskich?

– W jaki sposób, w domowym zaciszu możesz sprawdzić i ocenić swoją kondycję fizyczną i psychiczną?

– Dlaczego tak ważne jest czy jesteś „jabłkiem” czy „gruszką”?

 

Na kurs składają się liczne treningi i testy, przygotowane przez psychologa – Magdalenę Nowakowską.

 

Magdalena Nowakowska jest psychologiem pracującym w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach na Oddziale Kardiochirurgii. Stale współpracuje z redakcją „Charakterów”. W swojej pracy zawodowej styka się z problematyką utraconego przez pacjentów zdrowia. Pracuje z ludźmi, którzy oprócz chorób serca zmagają się z m.in. z cukrzycą, miażdżycą, nadciśnieniem i otyłością, a także z psychicznymi konsekwencjami, jakie niosą choroby przewlekłe.

 

W ramach kursu przeczytasz wyjątkową rozmowę z prof. Heleną Sęk, wybitną znawczynią problematyki zdrowia i choroby.

 

Cele: Pogłębianie świadomości własnego ciała i zdobywanie umiejętności właściwego dbania o zdrowie własne i bliskich.

 

Efekty: Stosując się do zamieszczonych w kursie „Dobre Zdrowie” porad i wskazówek, zdobędziesz wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego osiągania zdrowia. Trzymamy kciuki i życzymy powodzenia!

 

Autorka kursu: Magdalena Nowakowska

 

3. OD-NOWA. Sposoby na stres i dobry sen

 

Opis szkolenia:

Każdego dnia umierają w nas miliony komórek, a my trwamy i odradzamy się wciąż na nowo. To sen sprawia, że jesteśmy pełni energii i gotowi, by radzić sobie z codziennym stresem.

Kurs OD-NOWA podpowie, jak przebudzić się do dobrego, regenerującego snu. Wskaże źródła cennych zasobów, z których można zbudować antystresową tarczę. Pomoże odkryć, jak odzyskać równowagę i wzmacniać siebie.

 

Zakres:

Dzięki kursowi OD-NOWA. SPOSOBY NA STRES I DOBRY SEN dowiesz się:

– Jakie są źródła stresu i jak sobie z nimi radzić?

– Jaki jest przepis na dobry sen?

– Dlaczego potrzebny jest nam pełny kontakt z naturą, ludźmi, życiem?

– Jak odzyskać równowagę?

– Jak sprawić, by umysł był ponad stresem?

– Gdzie znajdziesz cenne zasoby, z których można zbudować antystresową tarczę?

– Jak wyjść z błędnego koła bezsenności?

– Jak wspomagać odnowę biologiczną?

 

Znakomitym przewodnikiem po sposobach na stres i dobry sen jest Aleksander Perski z Instytutu Karolinska, który założył pierwszą w Szwecji klinikę leczenia stresu. Na kurs OD-NOWA składają się inspirujące treningi, refleksje i testy przygotowane przez doświadczonych terapeutów.

 

Cele: Rozwijanie kompetencji psychologicznych, które pozwolą Ci na prawdziwy odpoczynek, spokojniejszy sen i lepsze radzenie sobie z indywidualnymi źródłami stresu,

 

Efekty: Jeśli zastosujesz porady i wskazówki zamieszczone w kursie OD-NOWA, będzie Ci łatwiej  radzić sobie ze stresem i pokonać kłopoty ze snem. Powodzenia!

 

Opracowanie kursu: Paulina Pająk

Komentarze

Chcesz dodać zwykły komentarz? Przejdz niżej.

Jeszcze nikt nie dodał komentarza. Bądź pierwszy i napisz komentarz

Dodaj komentarz

Zawartość pakietu